יום רביעי, 18 ביולי 2018

שיטת הכפפה למגזר החרדי


כמה פעמים שאלתם את עצמכם: במה לבחור?
האם לכתוב פוסטים לרשימת תפוצה או לשלם על מודעות גוגל? לכתוב טור מקצועי קבוע בעיתון או לשלם על דוכן בכנס מקצועי? להפיק סרטון או לפרסם במקומונים, או להשתתף בקבוצות נטוורקינג? מבצעים זה ממש אסור לעסקים קטנים, או שיש עסקים שאמורים כן לעבוד איתם?
במה לבחור למען השם, ובכמה שפחות ניסוי-תעיה? מהו ערוץ השיווק שיהיה הכי משתלם במונחי עלות-תועלת? ומה הכי מתאים לעסק שלכם?
אם השאלות האלה משגעות אתכם, מודל הכפפה נועד בדיוק עבורכם. 
מודל הכפפה פותח ע"י האסטרטג ד"ר דן הרמןוהותאם על ידי לשוק החרדי כולל הניואנסים וכלי השיווק היחודיים לו.  
ברגע שפגשתי את שיטת הכפפה, נדלקתי. אחרי כ11 שנים של עבודה בתחום האסטרטגיה והפרסום, ועבודה אינטנסיבית עם עשרות מודלים שיווקיים שחלקם פיתחתי בעצמי, עם מאות לקוחות שעברו דרכי בס"ד, אני יכולה להגיד: זהו מודל פורץ דרך.

מודל שמכניס סדר וחוקיות בג'ונגל ערוצי השיווק שאופף אותנו מכל עבר. הוא מאפשר לנו לתכנן מראש, בהתאמה מדוייקת את אסטרטגיית השיווק שמתאימה לעסק שלנו ולכל קהל יעד בתוכו, ולחסוך הרבה מאוד ניסויים ותעיות, הרבה כספים ואנרגיות שהולכים לריק, ובעיקר להביא בעז"ה הרבה מאוד לקוחות וכסף.  


אתם מוזמנים להכיר את מודל הכפפה למגזר החרדי באחת מ2 הדרכים הבאות
1. בהאזנה לפודקאסט שלי עם איילת לייבמן מדיגיטל כשר 
2. או פשוט שלחו לי מיילוכתבו בשורת הכותרת שלו: 
הגעתי דרך הבלוג. אני מעוניין/ת לקבל את המדריך של שיטת הכפפה למגזר החרדי. 






תגובה 1:

  1. זה נהדר לדעת שאתה עוזר לאנשים לדעת יותר על דגם הכפפות של Poeple אורתודוכסי. אם אתם או אנשים חרדים כלשהם מחפשים קופון קניות או מבצעים נמוכים, אנא בקרו באתרנו https://dosiz.co.il

    השבמחק