אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה? שיווקית? ובכן, בואו נדבר בגובה העיניים:

אסטרטגיה פירושה תרגום מטרה לתוכנית עבודה מעשית. ושיווק תפקידו ליצור ביקוש למוצר שלכם.
ואם המטרה שלכם היא למכור והרבה (של מי לא?), אז כמו שאומרים: לכך התכנסנו הלום. כדי לבנות תוכנית עבודה שתגרום לאנשים לרצות את המוצר שלכם, ולהימשך אליו בכבלי קסם; לזכור אותו יום יום, ועוד יותר ברגע האמת; ולהבין שאין לכם תחליף ושהם לא יכולים לוותר עליכם; ולא פחות שאתם שווים את המחיר שאתם דורשים.
ובקיצור לקנות.



אם כך, מה יצא לכם מאסטרטגיה שיווקית?

P   יותר לקוחות (ותורמים הם גם לקוחות!) -  כאלה שעד היום לא ידעו עליכם, או לא חשבו שיש להם מה לחפש אצלכם, ועכשיו מחפשים אתכם בעצמם (גם אם שבוע אחד לא פירסמתם...) ואפילו מעבירים את שמכם מפה לאוזן
P   יותר ריווחיות – יכולת לקבל מחיר גבוה יותר בלי שיתווכחו איתכם כי 'אתם שווים כל שקל', וגם זיהוי הזדמנויות נוספות להרויח
P   ומיצוי של תקציב השיווק – הרבה פחות ניסוי ותעיה, בניית סדר עדיפויות נכון וגם שימוש 'חכם' במגוון כלי שיווק (לא רק פרסום, יש גם זולים יותר...) כדי 'לדבר' עם הלקוחות,  ובטחון עצמי לשווק, למכור ולהצליח!



איך עושים את זה?
  • מי? מיפוי קהלי היעד ה'מרויחים' שלכם, אלה שעשויים לרצות את המוצר או לתרום לארגון. למשל? צעירים בגילאי 20-30, או חבר'ה ש'משוגעים' על אורח חיים בריא, או אפילו  מאוכזבי המתחרה שלכם.  
  • מה? בניית ההבטחה הייחודית, ה'בשורה' שנושא המוצר שלכם לקהלי היעד, ותהפוך אתכם לבלעדיים, אטרקטיביים ומבוקשים. למשל? שאתם הכי זולים? לעסקים קטנים זה לא ממש משתלם. אז מה כן? שאתם הכי עמידים, בריאים, סטייליסטים או פשוט נחמדים ושרותיים.
  • איך? מהם כלי השיווק שיפיצו את ה'בשורה' ללקוחות ולתורמים. למשל? השם, הלוגו והאריזה, המחיר המומלץ ומיקומי נקודות המכירה, שיחת המכירות של המוכרנים, האתר, הפלייר או הכתבה בעיתון, וכל היתר. 


הייחוד בשיטת העבודה שלי

ראיה כוללת שלוקחת בחשבון כל פרט (ממש הכל!) בעסק - בדרך לריווחיות. 
שזה אומר בפועל? הצבת מטרה מדוייקת, ובניית תוכנית אסטרטגית מקיפה, המשלבת מגוון כלים שיווקיים להשגתה. בחירת הכלים נעשית באופן המותאם ביותר ליכולותיכם, תוך מיצוי מקסימלי של תקציב השיווק.
מודל העבודה הייחודי שלי מבוסס על נסיון רב שנים בייעוץ לעסקים וארגונים גדולים וקטנים - מחד; ומאידך – היכרות עתירת ידע עם מתודולוגיית השיווק הגלובלית. היכרות המתעדכנת ללא הרף בטרנדים השיווקיים ה'חמים' בישראל ובעולם, תוך התאמה אופטימלית לקודים ולעולמות התוכן המקובלים במגזר החרדי.



וקצת עלי

רחל טרייסמן, יועצת אסטרטגית ומנטורית שיווקית למגזר החרדי. הייתי שותפה בבניה וליווי של מותגים מובילים במגזר החרדי, ומתמחה כיום בעבודה עם עסקים וארגונים בינוניים ששואפים לצמוח ולהצליח. יחד אנחנו מגדירים חזון ומטרות ריאליות לכיבוש, מאתרים אלמנטים ש'תוקעים' את השיווק, בונים פתרונות ועובדים צעד-צעד כדי לכבוש את ההר, להגדיל מכירות וריווחיות, ולהצליח.



אתם מוזמנים לפנות אלי עוד היום כדי לבנות אסטרטגיה מנצחת, ולהתחיל למכור טוב יותר וסופסוף להרויח בענק!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה